در نخستین رویداد فناوری‌های نوین کشاورزی تفاهم نامه راه اندازی شبکه شتابدهی فناوری نوین کشاوری منعقد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته ویژه منتخب رئیس جمهور در بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ بیانیه‌ای را منتشر کرد و نوشت: کمیته ویژه برای بررسی و پیگیری‌های تخصصی و دقیق‌تر مسأله، نسبت به تشکیل کارگروه‌های تخصصی ششگانه اقدام کرده است.
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش جزئیات برنامه‌های این معاونت برای اربعین حسینی ۱۴۰۲ را تشریح کرد.
مدیرعامل شرکت راه‌آهن از راه‌اندازی مجدد قطار ترکیبی تهران در هفته‌های آتی خبر داد.
قائم‌مقام میراث‌فرهنگی گفت: امیدواریم شاهد افتتاح رسمی دو موزه«امیرکبیر» و «مشروطه» باشیم، چرا که مجموعه کاخ گلستان با امیرکبیر و مشروطه معنا و مفهوم کامل خود را باز می‌یابد.
رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در جریان بازدید سفیر ژاپن در تهران از این پارک، برای راه‌اندازی دفتر همکاری‌های مشترک پارک‌های علم و فناوری ایران و ژاپن در پارک اعلام آمادگی کرد.
سرپرست مدیریت فناوری پژوهشگاه نیرو گفت: با راه‌اندازی این سامانه، امکان رؤیت‌پذیری شبکه برق افزایش یافته و توانایی کنترل بهتر شبکه برای بهره بردار فراهم می شود.
اردبیل- معاون وزیر و رئیس سازمان حفظ نباتات وزارت کشور گفت: قرارگاه مقابله با تهدیدات زیستی شمالغرب کشور با مرکزیت اردبیل راه اندازی می‌شود.
اهواز- معاون وزیر میراث‌فرهنگی از راه‌اندازی تله‌کابین در مناطق گردشگری شهرستان‌های ایذه و باغملک در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
شبکه اجتماعی جدید Threads که به‌عنوان رقیب توییتر راه‌اندازی شده است، هیچ کاری برای ترویج «اخبار مهم روز» و سیاست انجام نخواهد داد.
رییس جمهور با تاکید بر انجام کار ماندگار در صنعت نفت و گاز افزود: جمع آوری ۲۵۰ میلیون فوت مکعب گاز مشعل توسط پالایشگاه گازی هویزه و تبدیل به گاز قابل مصرف در شبکه سراسری گاز، کار بزرگی است.
رییس جمهور با تاکید بر انجام کار ماندگار در صنعت نفت و گاز افزود: جمع آوری ۲۵۰ میلیون فوت مکعب گاز مشعل توسط پالایشگاه گازی هویزه و تبدیل به گاز قابل مصرف در شبکه سراسری گاز، کار بزرگی است.
اردبیل- دبیرکل سازمان همکاری‌ کشورهای عضو اکو گفت: در تلاش برای تأسیس شبکه مجریان تورهای گردشگری کشورهای عضو اکو هستیم تا این فرآیند تسهیل شود.
اصفهان- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از راه‌اندازی شبکه مجازی مسافر یار ویژه اطلاع‌رسانی به گردشگران نوروزی در پهنه استان اصفهان خبرداد.
نگرانی‌های غرب درباره شبکه ماهواره‌ای چینی تنها به ارائه خدمات اینترنتی محدود نمی‌شود، بلکه آن‌ها نگران این موضوع هستند که ماهواره‌های چینی از استارلینک جاسوسی کرده و بسیاری از اسرار نظامی آمریکا و ناتو را به چنگ آورند.
شبکه سعودی ایران‌اینترنشنال در حالی پایان مفتضحانه فعالیت‌های خود در لندن را به بهانه مسائل امنیتی خبرنگاران و تهدیدهای ناشی از ایران نسبت داده است که پایه‌های فعالیت این شبکه از سه سال پیش درپی شکایت رسمی ایران به «آفکام» و افشای نقش پول‌های رژیم سعودی در راه‌اندازی و اداره این شبکه، سست شده بود.
اصولا چیزی به عنوان اینترنت ملی وجود ندارد، اگر منظور نویسنده از اینترنت ملی همان شبکه ملی اطلاعات است که توصیه می‌شود برای فهم درست از شبکه ملی اطلاعات به متن برنامه‌ها و مصاحبه‌های چندساله اخیر مسوولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات رجوع شود. به‌طور خلاصه شبکه ملی اطلاعات یک شبکه پرسرعت، با کیفیت و امن است و راه‌اندازی آن به هیچ‌وجه به معنای قطع اینترنت بین‌الملل نیست.
بر اساس اعلام جهاددانشگاهی، قرار است شبکه ملی سرطان پستان توسط این نهاد راه اندازی شود که در این راستا، مجلس شورای اسلامی همکاری خواهد کرد.
سران قوا با اشاره به پیشرفت‌های کشور در حوزه فناوری اطلاعات بر ضرورت تسهیل در دسترسی مردم به شبکه‌های ارتباطی و سرعت بخشیدن به راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات تاکید کردند.
ماستودون که سال ۲۰۱۶ راه‌اندازی شد، یک نرم‌افزار کد باز برای یک شبکه اجتماعی غیرمتمرکز است که قابلیت‌های متعدد مشابه توییتر دارد. این پلتفرم، تبلیغات نمایش نمی‌دهد و محدودیت ۵۰۰ کاراکتری و ایموجی‌های سفارشی دارد. ماستودون بیش از یک میلیون کاربر ماهانه فعال دارد.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: در ماه‌های اخیر با راه‌اندازی کامل شبکه ملی اطلاعات به‌هیچ‌وجه قطعی اینترنت را شاهد نبودیم .
نماینده تجاری روسیه در ایران می‌گوید در جریان برگزاری نشست کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و روسیه، دو طرف برای راه‌اندازی یک سیستم شبه سوییفت توافق خواهند کرد.
رئیس سازمان بهزیستی کشور در نشستی با اعضاء شبکه ملی تشکل‌های مردم‌نهاد، افراد دارای معلولیت شنوایی از صدور مجوز و راه‌اندازی تشکیلات صنفی ناشنوایان خبر داد.
نماینده مردم بابل در مجلس ضمن قدردانی از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بابت زمینه‌سازی برای راه‌اندازی شبکه ملی مجازی، از وی خواست تا اعتراضات مردمی پیرامون قطع اینترنت را پیگیری کند.
سازمان صداوسیما در حال حاضر سیاست و برنامه‌ای برای راه‌اندازی شبکه اختصاصی موسیقی، چه در بستر شبکه‌های سراسری و چه پلتفرم‌های مجازی ندارد و در آینده نیز چنین موضوعی در دستورکار نخواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ